“Sharing the Passion” – olimpijska kampania Panasonic

150x110

Warszawa, 22 czerwca 2012 r. — firma Panasonic, sponsor klasy TOP* Igrzysk Olimpijskich, ogłosiła rozpoczęcie globalnych kampanii marketingowych pod hasłem „Sharing the Passsion” (Dzielimy się pasją), podkreślających wyjątkowość Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Działania skupiają się wokół otwarcia pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre” oraz globalnych kampanii związanych z Igrzyskami Olimpijskimi.

Olimpijskie emocje na żywo w 3D

Panasonic zaprasza do wyjątkowego pawilonu „Panasonic Full HD 3D Theatre”, w którym zapewni odwiedzającym spektakularne przeżycia i możliwość pełnego zaangażowania się w zmagania sportowców dzięki transmisjom na żywo w 3D na wielkim ekranie. Pawilon będzie zlokalizowany w Parku Olimpijskim w londyńskim Stratford w trakcie trwania Igrzysk, czyli od 28 lipca do 12 sierpnia. Wewnątrz pomieszczenia o powierzchni około 400 metrów kwadratowych umieszczony zostanie zestaw kinowy Full HD 3D obejmujący 152-calowy i 103-calowy ekran plazmowy. Odwiedzający pawilon będą mogli podziwiać zawody dyscyplin takich jak gimnastyka, pływanie i pływanie synchroniczne transmitowanych na żywo przez OBS przy użyciu dostarczonego przez Panasonic sprzętu rejestrującego 3D. Pawilon powstał w efekcie współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl), Londyńskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich (LOCOG), a także z Olimpijskimi Służbami Nadawczymi (OBS).

Panasonic dzieli się olimpijską pasją z całym światem

Od czerwca Panasonic prowadzi także  globalną kampanię reklamową w telewizji i prasie. Gwiazdami kampanii są Louise Hazel, angielska siedmioboistka, oraz brazylijski piłkarz Neymar da Silva Santos Junior. Materiały wideo, takie jak reklamy telewizyjne i nagrania z planu zdjęciowego, można będzie oglądać w specjalnej witrynie YouTube. W Wielkiej Brytanii, gdzie będą odbywać się Igrzyska, Panasonic będzie także prowadzić kampanię reklamy zewnętrznej na lotniskach, w centrum miasta, na autobusach i taksówkach bezpośrednio przed rozpoczęciem Olimpiady.

Firma Panasonic uruchomiła także stronę „Panasonic/Worldwide Olympic Partner” w serwisie społecznościowym Facebook, na której informuje o działaniach, jakie podejmuje w charakterze sponsora TOP. Za pośrednictwem tej strony firma kontaktuje się z użytkownikami z całego świata i dzieli się z nimi pasją do Igrzysk Olimpijskich.

Panasonic prowadzi również szereg działań marketingowych skoncentrowanych wokół Igrzysk Olimpijskich na lokalnych rynkach. W Polsce trwa Promocja Olimpijska Panasonic. Uczestnicy promocji mają szansę wygrać wyjazd na Igrzyska do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Do zdobycia jest także mnóstwo darmowych koszulek z olimpijskim motywem.

 

Panasonic/Worldwide Olympic Partner” na Facebooku: https://www.facebook.com/PanasonicWorldwideOlympicPartner

 

Aplikacja „SHARE THE PASSION” na Facebooku: https://apps.facebook.com/sharethepassion/

 

Aplikacja „Włącz się do gry!” i Promocja Olimpijska Panasonic na Facebooku:

https://www.facebook.com/dialog/permissions.request?app_id=428047487220002&display=page&next=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpanasonicpolska%3Fsk%3Dapp_428047487220002&response_type=code&perms=email&fbconnect=1

 

 

* „TOP” to akronim nazwy The Olympic Partner — najwyższej rangi sponsora Igrzysk Olimpijskich. Panasonic jest obecnie jedynym sponsorem TOP z Japonii. Firma Panasonic z dumą wspiera Ruch Olimpijski, promując pokój na świecie poprzez sport jako Oficjalny Ogólnoświatowy Partner Olimpijski (Official Worldwide Olympic Partner) w kategorii sprzętu audiowizualnego już od 25 lat, czyli od rozpoczęcia programu The Olympic Partner (TOP) na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Calgary w 1988. Pod hasłem „Sharing the Passion” będzie wspierać Igrzyska Olimpijskie przy użyciu swojego sprzętu i technologii. W roku 2007 firma Panasonic przedłużyła partnerską współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro 2016.

O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.

 

Panasonic Polska – znajdź nas online!

http://www.facebook.com/panasonicpolska

http://www.youtube.com/PanasonicPolska

http://www.panasonic.pl

http://www.lumisfera.pl